Waar ben je naar op zoek?

Meest gestelde vragen wijzigen of annuleren van bestellingen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden

Zit uw vraag er niet bij, deze beantwoorden wij graag voor u.

Stuur uw vraag naar info@slagerijvanguilik.nl en wij komen zo snel mogelijk met een antwoord op uw vraag.

Als u een dringende vraag heeft kunt u deze stellen via de telefoon, wij zijn te bereiken op telefoonnummer: 038 37 65 97 6.

Annuleren of wijzigen

  • Je kunt kosteloos annuleren of wijzigen tot 2 dagen van te voren! Wij begrijpen dat je lekker weer wilt bij uw barbecue, dus je kunt tot 2 dagen van te voren annuleren als de voorspellingen niet goed zijn. Ook om andere redenen kunt u dan nog kosteloos nog annuleren of wijzigen.
  • Je kunt vaak nog niet ruim van te voren zeggen hoeveel personen er precies komen. Je kan dus tot 2 dagen voor de leverdatum je bestelling nog wijzigen. Mail of bel ons hiervoor: info@slagerijvanguilik.nl en 038-3765976.
  • Het is erg vervelend als u een klacht heeft over onze diensten of producten. U kunt via de e-mail of telefoon uw klacht aan ons doorgeven. Wij zullen dan zo snel mogelijk uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. U kunt mailen naar info@slagerijvanguilik.nl of bellen naar 038-3765976.

    Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst uw klacht beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Alleen wanneer u niet binnen een redelijke termijn een respons krijgt of wanneer uw klacht niet tot een redelijke oplossing leidt, kunt u contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten: Stichting Webshop Keurmerk

  • Herroepingsrecht is normaliter van toepassing, etenswaren zijn hier echter op uitgezonderd.

    Voor de artikelen waar dit wel op van toepassing is geldt het volgende:

    De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.