Wanneer moet mijn bestelling uiterlijk binnen zijn?

Uw bestelling dient uiterlijk 2 dagen voor de leverdatum bij ons binnen te zijn.

Hoe werkt het dranken totaal pakket?

Hier leest u hoe het dranken totaal pakket werkt

Hoe werken de Party-pan en het meeneembuffet?

Zie de gebruiksaanwijzingen hieronder, waarin duidelijk uitgelegd wordt hoe de producten kunt verwarmen met de bijgeleverde materialen.

Gebruiksaanwijzing Party-pan

Gebruiksaanwijzing meeneembuffet

Welke bezorgtijden zijn er mogelijk?

U kunt kiezen in een tijdsslot van 3 uur (bijvoorbeeld tussen 11 en 14 uur of tussen 13 en 16 uur). Wij leveren onze producten in onze bekende blauwe koelboxen waarin de producten minstens 6 uur lang koel blijven, dus dit hoeft voor u geen problemen op te leveren.

Wordt er rekening gehouden met allergieën?

U kunt een mailtje sturen naar info@slagerijvanguilik.nl , wij sturen u dan onze allergieënlijst toe van het gewenste artikel, waarin alle ingrediënten van onze producten vermeldt staan. U kunt dan beoordelen of u de producten kunt consumeren of niet. Desgewenst kunnen wij eventueel een aangepast product voor u maken. Voor vragen kan u altijd mailen of bellen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Het bezorgen van een bestelling kost € 15,-. Het weer retour halen van een bestelling kost eveneens € 15,-.

Hoe laat en waar kan ik mijn bestelling ophalen?

U kunt uw bestelling van maandag tot en met zaterdag van 11:00 tot 17:00 uur ophalen in Hattemerbroek.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Het is erg vervelend als u een klacht heeft over onze diensten of producten. U kunt via de e-mail of telefoon uw klacht aan ons doorgeven. Wij zullen dan zo snel mogelijk uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. U kunt mailen naar info@slagerijvanguilik.nl of bellen naar 038-3765976.

Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst uw klacht beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Alleen wanneer u niet binnen een redelijke termijn een respons krijgt of wanneer uw klacht niet tot een redelijke oplossing leidt, kunt u contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten: Stichting Webshop Keurmerk

Kan ik goederen retourneren?

Herroepingsrecht is normaliter van toepassing, etenswaren zijn hier echter op uitgezonderd. 

Voor de artikelen waar dit wel op van toepassing is geldt het volgende: 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.